دوره سه روزه استارتاپ ویکند یا کسب و کار‌های نوپای اینترنتی در جهرم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصلی نژاد مدیر اجرایی این دوره گفت: در این دوره سه روزه، ایده پردازان در قالب ۱۲ تیم سه تا هفت نفره کسب و کار‌های نوپای خود را ارائه کردند.

وی افزود: ایران گردی، سفارشی آنلاین نان، گردشگری مخصوص کودکان، پیام رسان اینترنتی، برنامه نسخه خوان و ارسال دارو، اطلاع رسانی جامع شهری، سامانه مدیریت کتابخانه، وب سایت ارائه مشاوره، سامانه هوشمند دکوراسیون منزل، سامانه‌ای برای سفارش غذای دیابتی‌ها و برنامه گردشگری با جی پی اس طرح‌های کارآفرینی ارائه شده در این دوره بود.

مصلی نژاد ادامه داد: داوران در پایان ایده‌های برنامه گردشگری مخصوص کودکان، لونه با برنامه سامانه هوشمند دکوراسیون منزل، نان تل با برنامه سفارشی آنلاین نان و ایده دارو پیک برنامه نسخه خوان و ارسال دارو را به عنوان طرح‌های برتر انتخاب کردند.

مدیر اجرایی این دوره تصریح کرد: استارتاپ ویکند یا آخر هفته‌های کارآفرینی برنامه‌ای است که در زمینه راه اندازی کسب و کار‌های اینترنتی با یک ایده آغاز می‌شود و با ارائه آن زمینه توسعه، ایجاد کارآفرینی و اشتغال تعدادی از افراد را نیز فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ر

برگزاری دوره کسب و کار‌های نوپای اینترنتی در جهرم

برچسب ها: اخبار علمی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار