فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف تعداد 10 هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي اظهار داشت :در راستاي مطالبات مردمي و تماس هاي مکرر با مرکز فوريت هاي 110 و بررسي اخبار در رابطه با فعاليت هاي تعدادي از  صنوف در این خصوص ، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس اصفهان قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران انتظامی این فرماندهی تعداد 10 هزار عدد انواع مواد محترقه و خطرناک غیر مجاز را در بازرسی از 8 صنف کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در ادامه با اشاره به دستگيري بيش از 15 نفر در این رابطه بیان داشت : لازم است والدین نظارت بيشتري بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، تهديدات استفاده از مواد محترقه را به آنان تذکر دهند.

وي اذعان کرد:هر سال با توجه به خطرات استفاده بي مورد از مواد محترقه توسط تعدادي از جوانان خطراتي در اين روز اتفاق می افتد که غير قابل جبران براي خود و ساير همشهريان است و ما هم با توجه به وظيفه خود در راستاي پيشگيري از اينگونه خطرات در کشف و انهدام مواد مخدر از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان ضمن هشدار به آن دسته از جواناني که قصد برهم زدن نظم و آسايش عمومي مردم را در سر دارند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادي که با تحرکات و ايجاد رعب و وحشت با زدن ترقه هاي انفجاري امنيت را خدشه دار کنند برخورد قاطع وقانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

 

کشف ترقه های غیرمجاز در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.