سرمربی تیم هندبال سپاهان با ابراز تاسف از اتفاقات بازی با تیم شهرداری کازرون،گفت: مستندات و فیلم بازی در اختیار کمیته انضباطی قرار داده شده است.

محسن طاهری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، خصوص درگیری  پیش آمده در دیدار تیمش با تیم شهرداری کازرون بیان کرد: بازی طبق روال داشت پیش می رفت که پس از ناکامی بازیکن تیم شهرداری کازرون در گلزنی، بازیکنان این تیم با ناظر بازی درگیر شدند و در پی آن  هوادارانشان وارد کردن  زمین بازی شدند که به درگیری هایی منجر شد و هجمه هواداران این تیم به قدری زیاد بود که نیروی انتظامی موفق به جلوگیری از این همه جمعیت نشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت علی شیرانی بازیکن تیم هندبال سپاهان که در این درگیری دچار مصدومیت شده است ،اظهار داشت: این بازیکن پنجشنبه شب از بیمارستان مرخص شد وخداراشکر کما بیش مشکلش بر طرف شده ولی مقدار کمی گردن، چشم و خصوصا بینی این بازیکن که با چوب ضربه خورد به طور کامل بهبود نیافته وامیدواریم بعد از دوران نقاهت به تمرینات برگردد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص مستندات و اتفاقات بازی و آرای کمیته انضباطی کی اعلام می شود، خاطر نشان کرد : مستندات و فیلم بازی در اختیار کمیته انضباطی قرار داده شده است و نتیجه این دیدار در روز دوشنبه یا سه شنبه قطعی می شود.

این گزارش حاکی است: دیدارعصر پنجشنبه گذشته تیم های هندبال سپاهان و شهرداری کازرون در هفته سیزدهم لیگ برتر درحالی که با نتیجه 25 بر 21 به نفع میزبان در ورزشگاه شهید سجادی اصفهان در جریان بود با درگیری هواداران شهرداری کازرون ناتمام ماند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.