عضو کمیته برگزاری مسابقات اسکی آلپاین آسیا گفت: با مساعدت نهادها و بخش خصوصی مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان هزینه رقابت ها شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی کیادربندسری عضو کمیته برگزاری مسابقات اسکی آلپاین آسیا در نشست خبری پیش از این رقابت ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که موفق شدیم میزبانی این رقابت ها را برعهده بگیریم. امروز دربندسر به عنوان یک پیست پیشتاز و با داشتن چند دستگاه برف روب و پیست شب آمادگی درآمدزایی در حوزه های مختلف و همکاری با فدراسیون اسکی را دارد. یکی از کمبودهای ما برای برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا استفاده نکردن از راننده های حرفه ای برف روب بود که موفق شدیم یک راننده حرفه ای که در المپیک ۲۰۱۸ کره جنوبی حضور داشت را به مدت یک هفته در پیست اسکی دربندسر داشته باشیم.

او درباره اینکه برآورد هزینه این میزبانی چقدر است و آیا حامیان مالی به پیست اسکی دربندسر کمک کرده اند تصریح کرد: در حوزه حامی مالی همیشه دغدغه هایی وجود دارد به ویژه اینکه برگزاری رقابت ها در پایان سال دغدغه های اتمام بودجه را به همراه داشت. بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه این رقابت ها شده که با مساعدت نهادها و بخش خصوصی انجام  شده است و البته چند حامی مالی نیز برای کمک ورود پیدا کردند.

او درباره محل اسکان مهمانان خارجی تصریح کرد: محل استقرار اسکی بازان خارجی در هتل شمشک و میگون می باشد. به نظر می رسد ورزشکاران قزاق و کره مدعیان اصلی کسب قهرمانی به همراه تیم ایران می باشد.

عضو کمیته برگزاری مسابقات آسیایی اسکی آلپاین در خصوص امکان بازدید تماشاگران از رقابت ها به صورت زنده بیان کرد: در دو لاین کناری تمامی مسیر توری هایی نصب شده است و از همه خانواده ها و علاقه مندان دعوت می کنم برای تماشای رقابت ها به پیست اسکی دربندسر بیایند. در زمینه مشکلات آسفالت مسیرهای منتهی به پیست نیز راهداری تلاش های زیادی انجام داده و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات کیادربندسری درباره برگزاری مسابقات آلپاین آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار