صادقی گفت:به‌منظور تکمیل باقی‌مانده طرح منوریل که به تصویب شورای ترافیک استان رسیده۱۱۰میلیاردتومان بودجه نیاز است تابه سرانجام برسد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمهدی صادقی،استاندارقم،ظهرامروز درآخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم در سال جاری که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،با اشاره به آخرین وضعیت منوریل گفت:تکلیف این طرح تقریباًروشن‌شده اما توافق‌نامه‌ای که میان پیمانکار و کارفرما هست هنوز مشخص نشده است.

استانداری قم با تأکید بر اینکه مدیران استان وظیفه‌دارند برای جذب اعتبارات لازم برای طرح منوریل پیگیری‌های خود را داشته باشند، افزود: مدیران استان باید هر دو ماه یک‌بار گزارش عملکرد ارائه دهند تا در صورت بروز مشکل آن‌ها را مطرح و در این رابطه تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اگر توافق‌نامه میان پیمانکار و کارفرما مشخص شود این طرح روبه‌جلو خواهد بود،ادامه داد: به‌منظور تکمیل باقی‌مانده طرح منوریل که به تصویب شورای ترافیک استان رسیده 110 میلیارد تومان بودجه نیاز است تا به سرانجام برسد.

صادقی عنوان کرد: اسناد خزانه‌ای که بین دستگاه‌ها توزیع‌شده است اگر می‌تواند حداکثر تا 31 خردادماه سال 97 هزینه کنند باید این کار را بکنند و مدارک را تحویل اداره کل امور دارایی دهند.

وی یادآورشد: موافقت‌ها و مخالفت‌های صورت گرفته از سوی مدیران همگی در راستای توسعه و تعالی استان است تا طرح‌ها و پروژه‌ها به یک سرانجامی برسد.

انتهای پیام/ح

برای تکمیل باقی‌مانده طرح منوریل در قم ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار