معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: از استعفای خادم بی خبر بودم و از طریق رسانه ها متوجه شدم.

محمدیان: از استعفای خادم بی خبرم/عملکرد ژیمناستیک در سال 96 قابل قبول بودبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فریبا محمدیان  پس از پایان مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک در مورد اینکه آیا از وضعیت استعفای خادم خبر دارد یا خیر، گفت: من هم همانند شما از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم و چون از اداره مستقیم به مجمع آمدم هنوز اطلاع خاصی ندارم.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: در مجمع درباره عملکرد فدراسیون وگزارش‌های مالی از سوی نهادهای مختلف صحبت شد. نقطه نظراتی را روسای هیئت‌های استانی داشتند که نقطه نظرات خوبی بود و به طور کلی فدراسیون ژیمناستیک در سال ۹۶ عملکرد قابل قبولی داشت.  با توجه به  برنامه‌هایی که در سال ۹۷ قرار است اجرا شود  این امیدواری وجود دارد که  سال خوبی برای فدراسیون رقم زده شود. 

محمدیان در مورد اعتراض های روسای برخی هیئت ها بیان کرد: گزارش حسابرس به طور کامل درست است و به دلیل اینکه چندسالی بود که گزارش‌ها ارائه نشده بود، تیم جدیدی در فدراسیون یک ساماندهی را انجام دادند و حسابرس مستقل در راس کار قرار دارد که بر اساس مستندات قانونی گزارش می‌دهد و بندهای مشروطی داشته که در یک جمع‌بندی کلی نظر قابل قبولی داده است. بندهای مشروط بیشتر مربوط به روش های حسابداری است.

او در باره در اختیار نداشتن امکانات برخی استان ها گفت: یکی از مباحثی که فدراسیون‌ها ملزم به دنبال کردن آن شدند، آمایش سرزمینی در هر رشته است که فقط به مرکز استان ختم نمی‌شود و به شهرستان ها نیز مربوط می شود که در تقویم ۹۷ فدراسیون ژیمناستیک هم این آمایش دیده شده و بلافاصله بعد از این جلسه ظاهرا کارگاه آموزشی برای همین موضوع تشکیل می شود.

او بیان کرد : به طور حتم همه فدراسیون‌ها برای ما یکسان هستند اما براساس سیاست کلانی که دولت برای افزایش تصدی‌گری مدیریت بانوان دارد و وزارت ورزش و جوانان هم روی آن بسیار مصر هستند و به همین دلیل باید بگویم این مجمع برای من مجمع خاصی بود.

انتهای پیام/

اظهارات معاون امور بانوان در مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار