معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری دوره آموزشی و توجیهی ویژه مجریان طرح آرامش بهاری نوروز در همدان خبر داد.

دوره آموزشی مجریان طرح نوروزی آرامش بهاری در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام  رضوی،معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: با توجه به نزدیکی پایان سال و اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان، دوره آموزشی و توجیهی طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش توجیهی با حضور هیئت امنا، خادمان و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه و مساجد و دست اندرکاران اجرایی طرح آرامش بهاری دوشنبه ۱۴ اسفندماه سالجاری در حسینه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه شهر همدان برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدحسن رضوی با اشاره به حضور و سخنرانی نماینده معظم ولی فقیه در استان و فرماندهی انتظامی استان همدان در این دوره آموزشی اظهار داشت: تمام مباحث مرتبط با اجرای طرح آرامش بهاری در راستای خدمتگزاری هر چه بیشتر به زائران بقاع متبرکه آموزش داده می شود و مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف کشور نیز در کارگاه آموزشی به تشریح این ویژه برنامه برای حاضران خواهد پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: طرح ملی آرامش بهاری هر ساله با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی براساس تدابیر مقام معظم رهبری و تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران نوروزی امام زادگان واجب التعظیم اجرا می شود که در ایام نوروز ۹۷ نیز در سطح ۷۱ بقعه متبرکه سطح استان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ایام اجرای این طرح ۵۵ روحانی مبلغ با این اداره همکاری خواهند داشت و به فعالیت های فرهنگی و عقیدتی در سطح خیمه های معرفت راه اندازی شده در بقاع متبرکه خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ ش

طرح نوروزی آرامش بهاری در همدان

 

 

برچسب ها: سازمان اوقاف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.