مراسم قدردانی از برترین‌ های ورزش بابل ۱۷ اسفند ماه برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حبیب امیر نیا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل گفت: اداره ورزش و جوانان بابل قصد دارد در پایان سال از برترین ها، خیران و هیات های پویای  ورزش شهرستان بابل قدردانی کند.

وی افزود: در این مراسم قصد داریم تا از مدال آوران جهانی و آسیایی رده های سنی مختلف بانوان و آقایان در سال ۹۶ قدردانی کنیم.

 رییس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: همچنین جهت ارج نهادن به نیت خیر ورزشیاران که در سال ۹۶ حامی ورزش شهرستان بوده اند‌ از این عزیزان نیز تقدیر می شود.

امیرنیا افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده براساس معیار و شاخص ها، برترین هیات های شهرستان در این مراسم معرفی و از آنان قدردانی خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان بابل با بیان اینکه این مراسم با حضور مهمانان ویژه کشوری، استانی و شهرستانی در تاریخ ۱۷ اسفند ۹۶ در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شکوه خاصی برگزار خواهد شد، افزود: تاریخ ورزش شهرستان بابل دارای ۸ ورزشکار المپیکی است.

امیرنیا، تبین وضعیت ورزش شهرستان در سال ۹۶ و ترسیم برنامه اداره برای سال ۹۷، ایجاد انگیزه برای هیات های ورزشی جهت فعالیت پویاتر در سال ۹۷، ایجاد انگیزه برای ورزشکاران در جهت گام نهادن در رویدادهای المپیک، جهانی و آسیایی را مهم ترین اهداف برگزاری مراسم قدردانی از برترین های ورزش بابل برشمرد.

انتهای پیام/ م

معرفی برترین ورزشکاران بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار