عضو جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب گفت:شرط و شروط ترامپ برای ماندن در برجام بهانه‌ است و جمهوری اسلامی زیر بار این حرف‌ها نمی‌رود.

جمهوری اسلامی زیر بار شرط و شروط ترامپ نمی رودیحیی آل اسحاق عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروط ترامپ برای ماندن آمریکا در برجام، اظهار کرد: اینگونه بدعهدی ها فقط مختص به ترامپ در جایگاه رئیس جمهور آمریکا نیست بلکه ما این رفتار را از سایر روسای جمهور این کشور شاهد بوده‌ایم.

 وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جمهوری اسلامی را نقطه مقابل خود می داند، زمانی هم که انقلاب اسلامی پیروز شد مقامات رژیم نامشروع صهیونیستی گفتند که با انقلاب ایران زلزله‌ای در جهان اتفاق افتاده که قابل کنترل نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنچه نزدیکان ترامپ تحت عنوان شروط او برای ماندن در برجام اعلام کرده‌اند، بهانه است چرا که آنان نگران قدرت روز افزون ایران در منطقه و جهان هستند.

وی تصریح کرد: در ابتدا بهانه آمریکا و آرایش مسئله هسته ای بود و ما در این مورد با آنان مذاکره کردیم اما جهان شاهد بود که آمریکا به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرد بلکه هر روز شروط جدیدی اعلام کرد.

آل اسحاق با بیان اینکه ما زیر بار پذیرش هیچ شرطی نمی رویم و عزتمندانه به دفاع از منافع مان ادامه می دهیم، گفت: آمریکا خواستار نابودی انقلاب اسلامی است و به کمتر از آن هم راضی نمی شود بنابراین اینکه در مورد حقوق بشر و فعالیت های هسته ای و... صحبت می کنند بهانه ای بیش نیست.

وی تاکید کرد: در چنین وضعیتی که دنیای استکبار کمتر به نابودی ما بسته است باید با اتحاد و همدلی امور خودمان را پیش ببریم همانگونه که امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اضافه کرد: امروز با یاری خداوند ایران به آنچنان اقتداری دست پیدا کرده است که هیچ مسئله ای در منطقه بدون حضور ما قابل حل نیست، اگر خط امام(ره) و رهبری را دنبال کنیم قطعا به اقتدار بیشتری دست پیدا می کنیم.

آل اسحاق با بیان اینکه مردم نشان داده اند که با وجود همه مشکلات پشتیبان نظام خود هستند، گفت: باید مسئولان با تمام وجود به چنین مردمی خدمت کنند و خود را از آرمان ها جدا نکنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار