محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پستی توئیتری به واکنش‌ها درباره سخنان جهانگیری پیرامون مشکلات دهه شصتی‌ها پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری درباره دهه شصتی‌ها پستی منتشر کرد. جهرمی ضمن اشاره با اینکه از گفته‌های معاون اول رئیس جمهور در خصوص دهه شصتی‌ها سوءبرداشت شده است نوشت:

"با شناختی که از دکتر جهانگیری  دارم می‌گویم؛ مشکلات جوانان همیشه از مهمترین دغدغه های معاون اول رئيس جمهور بوده؛ ایشان از سیاستهایی سخن به ميان آورده که متولدان دهه شصت را در هر مقطعی دچار مشکل کرده؛ اسیر تحریفهای خواسته یا ناخواسته نشویم".

توییت آذری جهرمی در واکنش به سخنان جهانگیری درباره دهه شصتی‌ها + فیلم و عکستوییت آذری جهرمی در واکنش به سخنان جهانگیری درباره دهه شصتی‌ها + فیلم و عکس

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز پنجشنبه در همایش روز جهانی آینده ضمن اشاره به ابرچالش های موجود کشور گفت همزمان با ورود  دهه شصتی‌ها به هر دوره‌ای از دبستان تا دبیرستان و دانشگاه و حالا بحث اشتغال آنها با مشکل مواجه شدیم. با توجه به این مشکلات در آینده  باید موضوع سالمندی آنها مورد توجه قرار بگیرد. ویدئوی زیر بخشی از گفته‌های جهانگیری در این باره است. 

اظهارات جهانگیری با واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و بسیاری سخنان او را اهانت به دهه شصتی‌ها دانستند.  بخشی از آنچه که معاون اول رئیس جمهور گفته را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 
وزیر ارتباطات شب گذشته میهمان برنامه دورهمی بود. از آنجایی که خود او یک دهه شصتی است دیشب از جوانان این دهه و ویژگی‌هایشان نیز حرف زد که در لینک زیر قسمت‎هایی از آن ارائه شده است.
 

انتهای پیام/

اظهارات جهانگیری درباره مشکلات دهه شصتی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
چرا برای دهه شصت ها کاری انجم نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
مجاری عاشقی شون خیلی عالی بود السلام علیک یا امام رضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر آقای جهرمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
باید جوانان جایگزین بازنشستگان شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
من یک دهه شصتی هستم به نظر من آقای جهانگیری که به مشکلات دهه شصت اشاره کردند من هم موافقم که از دوران دبستان تا اشتغال با مشکلات بزرگی مواجه شدیم ولی ما مقصر این امر نیستیم شرایط این را برای ما رقم زده
آخرین اخبار