مراسم اختتامیه هشتمین دوره‌ی مسابقات خلاقیت دانش آموزی ابن سینا با معرفی گروه‌های برتر در شیراز به پابان رسید.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صفر پور مدیر مرکزنخبگان علوم پزشکی استان فارس گفت: در این دوره از مسابقات دو هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان در رشته‌های خلاقیت محور طی ۳ روز با هم به رقابت پرداختند که در پایان ۳ گروه کوسه‌ای به نام اهورا، خشعشع و سپهر ۸ از فارس جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات همچنین دوگروه دوبیل و ام آر پی از نجف آباد اصفهان هم به مقام‌های چهارم و پنجم دست یافتند.

صفر پور ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات پرورش قدرت خلاقیت و افزایش فرهنگ کار تیمی میان دانش آموزان است که در سطح مدارس متوسطه برگزار می‌شود.

هشتمین دوره مسابقات خلاقیت دانش آموزی ابن سینا، توسط گروه دانشجویی کاشفان استعداد پرورشگران اندیشه (کاپا) با حمایت بنیاد نخبگان استان فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و بنیاد‌های نخبگان استانی استان‌های هدف، در سطح مدارس استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان و یزد (قطب جنوب) و البرز، تهران، قزوین، قم، گیلان و مازندران (قطب شمال) در روز‌های نهم، دهم و یازدهم اسفندماه برگزار شده بود.
انتهای پیام/ر

شیراز میزبان هشتمین دوره مسابقات خلاقیت دانش آموزی ابن سینا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ايزدپناه
۱۳:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
با تشكر از زحمات شما كاش گزارشتون با كمي توضيح بيشتر همراه بود حداقل أسامي و تصاوير نفرات برتر و مدرسه و مقطع تحصيلي رو بزارين فقط اسم گروه كافي نيست
آخرین اخبار