طرح مجلس برای رسیدگی به اموال غیر مشروع، اقدامی مبارک و در راستای تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام و المسلمین شفیعی زاده، امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه های نماز رشت  با اشاره به تهیه طرح رسیدگی به اموال غیر مشروع از سوی ۱۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت:  این حرکت  نمایندگان ، اقدامی مبارک و در راستای تاسی از منویات رهبر  معظم انقلاب اسلامی تعبیر می شود.

وی افزود: انتظار می رفت تمامی نمایندگان مجلس طرح رسیدگی به اموال نامشروع را در راستای رسیدگی به مفاسد اجتماعی و اقتصادی دنبال می‌کردند تا زمینه مبارزه با تبعیض و فساد بیش از پیش فراهم شود.

 خطیب موقت جمعه رشت  در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه والای ایران در معادلات بین‌المللی اشاره کرد و گفت :عظمت و اقتدار نظام اسلامی مرهون روحیه ایثار و مجاهدت فرزندان رشید این سرزمین در حوزه ی نظامی و دفاعی است و دستگاه دیپلماسی کشور نیز باید با چنین اقتداری به دفاع از حقوق ملت ایران بپردازد.

شفیعی زاده در ادامه با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی و بسیج برای مقابله با برخی اغتشاشگران در سه هفته گذشته؛ یاد شهدای نیروی انتظامی و بسیج را گرامی داشت و گفت انتظارمی‌رود از این پس نیروی انتظامی با صلابت و جدیت بیشتری با مجرمین برخورد نماید.

وی همچنین سالروز رحلت حضرت ام البنین علیهاسلام و روز مادران  و همسران شهدا را گرامی داشت و گفت عزت، اقتدار و امنیت این سرزمین مرحوم رشادت و جانبازی شهدای گرانقدر ایران اسلامی است.

 امام جمعه موقت رشت با اشاره به در پیش بودن چهاردهم اسفند ماه روز احسان و نیکوکاری تصریح کرد استقبال پرشور و گسترده آحاد مردم برای کمک به نیازمندان و فقرا می‌تواند شادی و نشاط را در آستانه سال جدید بین همگان تقسیم کنند .

انتهای پیام/اص

نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.