ستاد بحران شهرستان کرمانشاه با حضور در تکیه معاون الملک وضعیت بالا آمدن آبهایی سطحی و افزایش رطوبت در این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش    گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  ستاد بحران شهرستان کرمانشاه با حضور جلیل بالایی مدیر کل میراث فرهنگی استان، و رئیس ستاد بحران شهرستان کرمانشاه،  در محل تکیه معاون الملک از وضعیت افزایش رطوبت این مجموعه پس از بارندگی های اخیر بازدید کردند.


در این بازدید تصمیماتی اضطراری برای هدایت آب های موجود با استفاده کف کش، بررسی علل افزایش آب های زیر سطحی در مجموعه در دستور کار قرار قرار گرفت.

همچنین تکمیل مطالعات آب های زیر سطحی و علل رطوبت توسط شرکت آب منطقه ای از جمله برنامه های میان مدت برای ساماندهی رطوبت مجموعه بود که با خواست مدیرکل میراث فرهنگی استان و فرماندار شهرستان کرمانشاه مورد تاکید قرار گرفت.


بررسی وضعیت تکیه معاون الملک توسط ستاد بحران شهرستان کرمانشاه +تصاویر
در این بازدید مسئولان شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری و شهرداری کرمانشاه قول مساعد دادند که به صورت جدی بررسی و ساماندهی آب های زیر سطحی در محدوده تکیه معاون الملک را برای نجات بخشی این مجموعه ارزشمند تاریخی در دستور کار قرار دهند.

در خاتمه این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه و فرماندار شهرستان کرمانشاه بر ضرورت جدیت و سرعت بخشیدن به فرآیند بررسی و ساماندهی آب های زیرسطحی در حوزه این مجموعه ارزشمند تاریخی فرهنگی بی‌نظیر در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید نمودند.

 

انتهای پیام/ز

 

 ضرورت سرعت بخشیدن به ساماندهی آب های زیرسطحی  تکیه معاون الملک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.