تیم ملی فوتبال کشورمان روز هفتم فروردین در دیداری دوستانه در ورزشگاه UPC به مصاف الجزایر می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان که برای حضور پرقدرت در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه آماده می شود، قرار است تا پیش از شروع بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان، 7-8 بازی دوستانه برگزار کند که محل و زمان بازی های شاگردان کی روش قطعی شده است.

پس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، کی روش و کادرفنی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را در پیش از شروع اردو عیدانه تیم ملی اعلام می کنند و آماده اردوها و بازی های دوستانه می شوند.

تیم ملی فوتبال ایران 3 فروردین با تونس بازی می کند و این مسابقه هم در ورزشگاه "رادس" برگزار می شود. تیم ملی تونس یکی از پنج تیم آفریقایی است که موفق شده است جواز حضور در جام‌جهانی روسیه را به دست آورد و با تیم‌های انگلیس، بلژیک و پاناما همگروه است.

دیدار تیم ملی ایران مقابل الجزایر در ورزشگاه UPC

پس از این دیدار، یوزهای ایرانی به اتریش می روند و در تاریخ 7 فروردین با تیم ملی الجزایر بازی می کنند. طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال ( FIFA ) این مسابقه در ورزشگاه UPC شهر گراتس برگزار می شود و این  استادیوم پیش از این ، میزبان دیدار تدارکاتی ایران و پاناما بود.

جام جهانی 2018 روسیه درحالی قرار است از 24 خرداد با دیدار روسیه و عربستان سعودی آغاز شود که تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت کارلوس کی روش در گروه B این مسابقات با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و در نخستین گام باید با شاگردان رنات در مغرب دیدار کند.

تونس - الجزایر- سوریه- ازبکستان - ترکیه - یونان و لیتوانی دیگر حریفان تیم ملی کشورمان در راه جام جهانی روسیه هستند.

انتهای پیام/

گراتس ، میزبان دیدار ایران - الجزایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار