تیم فوتبال آمکار روسیه که سعیدعزت اللهی بازیکن تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد، سرمربی جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانبنا بر اعلام سایت رسمی باشگاه آمکار روسیه، وادیم اووسف به طور موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. او جایگزین حاجی حاجیف سرمربی سابق آمکار شد. حاجیف 72 ساله 2 روز قبل و پیش از آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه از سمت خود کناره‌گیری کرد.
ایگور رشحین، مدیر کل باشگاهامکار گفت: "این تصمیم خود حاجی بود که، متاسفانه، ما مجبور به پذیرش هستیم.همیشه قطع همکاری به ویژه با چنین افرادی و چنین متخصصانی سخت است."
امکار بابت این سه سال از حاجی مسلموویچ قدردانی می کند، که به لطف تلاش های او برای تیم ما دوره ای از ثبات، انسجام و اعتماد به نفس در توانایی های بازیکنان بوده است."
وادیم اووسف که ژانویه امسال 42 ساله شد یکی از اعضای کادر فنی حاجیف بود سابقه بازی در باشگاه های لوکوموتیو اسپارتاک مسکو را دارد و شش بار فاتح لیگ روسیه شده است. او از سال گذشته میلادی نیز به عنوان دستیار اول سرمربی در تیم آمکار حضور دارد.
اووسف 20 بازی ملی برای روسیه انجام داده و یک گل زده است.

تیم آمکار با 20 بازی و کسب 21 امتیاز بازی رتبه سیزدهم جدول 16 تیمی لیگ روسیه را در اختیار دارد.این تیم روز سه شنبه  در غیاب عزت اللهی با شکست برابر آوانگارد کورسک  از دور مسابقات جام حذفی روسیه کنار رفت.
انتهای پیام/


سرمربی جدید امکار انتخاب شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار