رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند از دستگیری سارقان مسلح در دربند و کشف یک قبضه کلت جنگی و شش فشنگ خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد باقر قدم زاده رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند اظهار کرد:گشت هوشیار کلانتری در شب چهارشنبه متوجه بالارفتن سه سارق از دیوار منزلی در محله دربند شدند.

وی افزود:با دستگیری به موقع سارقان یک قبضه کلت جنگی و شش فشنگ، چهار قبضه چاقو، دو عدد اسپری اشک آور و پنج حکم جعلی قضایی کشف شد.

سرهنگ قدم زاده گفت:در راستای تدابیر رئیس پلیس پایتخت، گشت های انتظامی به لحاظ نزدیکی نوروز با طرح ریزی های هوشمندانه برای برقراری امنیت شبانه محلات فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

سارقان مسلح دربند به دام افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
۲۲:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
با توجه به اینکه هر سارقی، روشی مخصوص به خود دارد، برای مثال سارقینی که با توپی زنی، قفل دربها را باز میکنند با دیلم زنی قفل وارد نمیشوند و همچنین با توجه به تنوع سیستمها و تجهیزاتی که تحت عناوینی متقلبانه، از جمله ضد سرقت فروخته میشوند، تنها راه پیشگیری از سرقت، درخواست ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان قفل، درب، حفاط، گاوصندوق، دوربین و دزدگیراست و اگر فروشنده در پاسخ درخواست ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بگوید هیچ چیز جلوی ورود سارقین را نمیگیرد و همه آنها فقط وقت بیشتری از سارقین تلف میکنند. خریداران نباید به آن توجه کنند و باید با جستجو، فروشندگانی را پیدا کنند که در مقابل تجهیز منزل و محل کار خریدارن، به آنها ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه نماید.
آخرین اخبار