امام جمعه موقت قزوین گفت: دشمنی غرب و استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پایان ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: نمونه‌ای از توطئه‌های اخیر دشمن، اتفاقات خیابان پاسداران بود که باید مردم و مسئولان علیه این توطئه‌ها هوشیار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل با اشاره به مشکل سوخت هواپیمای وزیر امور خارجه کشورمان در آلمان و کم لطفی این کشور به ظریف، گفت: نتیجه تکیه بر دشمنان ارتجاع است.

وی در ادامه به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره و بر ضرورت اطلاع رسانی از این دستاورد‌ها به مردم تاکید کرد.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: کشور بعد از انقلاب پیشرفت‌های پزشکی بسیاری داشته است به طوری که قبل از انقلاب متوسط عمر در ایران ۵۸ سال بود، اما امروز این میزان در بین مردان به ۷۸ سال و در بین زنان به ۷۳ سال رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین قابل همچنین به صنایع موشکی کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه به هیچ وجه با کسی وارد مذاکره نمی‌شویم.

وی با اشاره به شهدای کارگر استان گفت: ۱۴ هزار کارگر شهید داریم که خانواده‌های آنان بدون هیچ گونه درخواستی، پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه سالروز وفات حضرت ام البنین که روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.