کارشناس فوتبال گفت: استقلال در دربی هشتاد و ششم توانست به خوبی از گل زده خود محافظت کند.

رسول کربکندی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص دیدار روز گذشته تیم های استقلال و پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید اظهار داشت: با توجه به جایگاه مناسب دو تیم در جدول رده بندی لیگ، انتظار می رفت شاهد یک بازی زیبا و جذاب باشیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و دربی هشتاد و ششم کیفیت فنی مطلوبی نداشت.

وی ادامه داد: پرسپولیس که قهرمانی اش در لیگ تقریبا قطعی شده در شهرآورد به دنبال پیروزی بود تا قهرمانی اش را جشن بگیرد و استقلال که در لیگ شانسی برای قهرمانی ندارد قصد داشت با پیروزی برابر پرسپولیس دل هوادارانش را به دست آورد که در نهایت استقلالی ها توانستند در دقایق پایانی نیمه اول گل برتری را به ثمر برسانند و تا آخر بازی نیز از گل زده شان به خوبی محافظت کردند.

کربکندی با اشاره به نیمکت نشینی محسن مسلمان در دربی گفت: نمی دانم چرا برانکو به مسلمان بازی نمی دهد، او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس بوده و در نتایج خوب این تیم نقش به سزایی داشته است. به احتمال زیاد نیمکت نشینی مسلمان در بازی های اخیر پرسپولیس به مسائل فنی ربطی ندارد.

او درباره اینکه کدام بازیکن را ستاره دربی می داند عنوان کرد: دربی 86 ستاره شاخصی نداشت اما با توجه به اینکه وریا غفوری گل پیروزی بخش استقلال را به ثمر رساند و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، می توانیم از او به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن دربی یاد کنیم.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد وینفرد شفر در تیم استقلال گفت: تاثیر مثبت شفر در عملکرد فنی استقلال انکار ناپذیر است، آلمانی ها به نظم مشهور هستند و شفر نیز توانسته نظم، همدلی و هماهنگی خاصی در بین بازیکنان استقلال ایجاد کند. شاگردان شفر در بازی های اخیر با انگیزه بیشتری بازی کرده اند و پیروزی در دربی می تواند به ادامه روند قابل قبول آنها کمک کند.

کربکندی در پایان گفت: در لیگ برتر پرسپولیس با توجه به اختلاف امتیازش با سایر رقبا قهرمانی اش تقریبا قطعی است اما تیم های استقلال، ذوب آهن و پیکان رقابت شدیدی برای کسب سهمیه آسیا دارند. در جام حذفی نیز استقلال شانس اول کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام/

اظهارات کربکندی درباره دربی 86

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار