رسانه عکاظ عربستان به خبر دیدار اینفانتینو رئیس فیفا با وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد.

واکنش رسانه عربستانی به دیدار اینفانتینو با سلطانی فربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حضور اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) در ایران و دیدار با مسئولان فوتبال و ورزش کشورمان، مدیران در تلاش بودند تا با صحبت با اینفانتینو او را قانع کنند که ایران امنیت کافی برای میزبانی از تیم های عربستانی را دارند و حتی او در گفت و گویی اعلام کرد که سیاست از ورزش جدا است و نباید مشکلات سیاسی را به ورزش ارتباط بدهیم.

پس از ارزیابی مثبت رئیس فیفا از امنیت ایران، او دربی پایتخت را دید و سپس به سوئیس بازگشت و مصاحبه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نشان می دهد، اینفانتینو از برگزاری بازی شهرآورد و امنیت راضی بوده و احتمال دارد در فصل آینده میزبان عربستانی ها در ایران باشیم.

پس از حضور مثبت رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در کشورمان و دیدار با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، سایت عکاظ عربستان نوشت:

AFC تصمیم گرفت تا دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث برگزار شود و پس از نشست اینفانتینو با سلطانی فر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: روشن است که سیاست از ورزش جدا است و باید از یکدیگر دور نگه داشته شوند. مشکلات سیاسی در همه دنیا وجود دارد و اما نباید آن را به ورزش و فوتبال ربط داد."

گفتنی است، در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2 تیم استقلال  و تراکتورسازی با نمایندگان عربستان همگروه هستند.

انتهای پیام/

واکنش عکاظ عربستان به دیدار اینفانتینو با سلطانی فر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
رژیم کودک کش صهیونیستی را اصلا به رسمیت نمیشناسیم که با آنها روبروشویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر ایران اسلامی
آخرین اخبار