رییس فدراسیون ورزش های رزمی با اشاره به اینکه هیئت ورزش های رزمی استان کرمان تا سال 94 در رتبه ی 22 کشور قرار داشت، گفت: هم اکنون با توجه به رخدادهای اخیر و شرایط جاری، این هیئت جزو 5 استان برتر کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود رشیدی در حاشیه ی مجمع عمومی سالانه هیئت ورزش های رزمی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان ضمن ابراز خرسندی از شرایط خوب برگزاری مسابقات قهرمانی کشور موی تای به میزبانی کرمان اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد شرایط خیلی خوبی بودیم که جا دارد اینجا از امیری خراسانی، مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان و ابراهیمی رییس هیئت ورزش های رزمی استان کرمان تشکر و قدردانی کنم.

وی با اعلام اینکه میزبانی گرفتن در موی تای ریسک بزرگی بود، افزود: امیری خراسانی هم جوان  است و هم پرانرژی و با دارا بودن علم و علوم ورزشی، شرایط یک مدیر توانمند را نیز دارند. وی به بیان گزارشی از وضعیت ورزش های رزمی استان کرمان در بین استان های کشور پرداخت و تصریح کرد: استان کرمان تا سال 94 در رتبه ی 22 کشور قرار داشت ولی در حال حاضر و در قیاس با استان های دیگر وضعیت بسیار خوبی دارد و جزو 5 استان برتر کشور است که این یک اتفاق مسرت بخش برای استان کرمان است.

رشیدی، هیئت ورزش های رزمی استان کرمان را از هیئت های فعال، پرکار و پر انرژی کشور دانست و یادآور شد: در این هیئت در بحث سخت افزاری اتفاقات خوبی در حال انجام است و مجموعه هم در بخش بانوان خوب عمل کرده و هم  در بخش آقایان شاهد رخدادهای خوبی هستم.

وی با تقدیر از خدمات ابراهیمی، رییس هیئت ورزش های رزمی استان کرمان، افزود: مطمئن هستم زحمات ایشان مدیون خدمات بی شائبه ی امیری خراسانی و سایر مدیران ستادی دیگر وی است.

رشیدی با اعلام اینکه فدراسیون ورزش های رزمی در گذشته در بین 50 فدراسیون کشور، رتبه ی 49 را داشت، تصریح کرد: اکنون سه سال هست که فدراسیون برتر در بعد همگانی هستیم.

وی یادآور شد: در واقع، بخش قهرمانی نشأت گرفته از همگانی است و اگر بخش همگانی پایه و اساس درستی نداشته باشد قطعا به قهرمانی نمی رسد.

رشیدی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه تمام سعی خود را بکار می گیرم تا هر کمکی از دستم بر بیاید برای استان کرمان انجام دهم، از حضور 2 ورزشکار کرمانی در مسابقات جهانی مکزیک خبر داد.

انتهای پیام/ب

مجمع عمومی سالانه هیئت ورزش های رزمی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار