سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم هوداران تيم فوتبال استقلال برد در دربى را به عنوان عيدى از بازيكنان تیم خود قبول كنند.

نصرالله عبداللهى در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره برد استقلال در دربى هشتاد و ششم بیان کرد: تيم بسيار خوبى و متحدی داریم كه همه افراد باشگاه يک دل هستند. برد در دربى هميشه جذاب بوده چرا كه هواداران از پیروزی در این بازی لذت مى برند و كار گروهى يک تيم باعث مى شود هواداران به كرى خوانى بپردازند وخوشحال هستيم از شادى هوادارانى كه در سرما و گرما براى حمايت تيم خود از هيج تلاشى دريغ نمى كنند. از بازی ديشب بسيار لذت بردم.


او ادامه داد :از تمامى هوادارانى كه روز گذشته براى تشويق و حمايت از تيم به ورزشگاه آمدند تشكر مى كنم و اميدوارم آنها برد در دربى را به عنوان عيدى از بازيكنان قبول كنند. درست است كه خوشحالم هستيم اما راه سختى را در پيش داريم و بايد براى ديدار هاى باقى مانده ليگ برتر ،آسيايى و جام حذفى برنامه ريزى كنيم تا  روندهاى برد ما ادامه داشته باشد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال بيان كرد: در تيم ما از كوچكترين فرد كه در تداركات حضور دارد تا بزرگترين افراد كه در راس مديريت، هيئت مديره و كادر فنى قرار دارند همه دست به دست هم دادند تا تيم بتواند موفقيت هاى لازم را كسب كند. تلاش همه باعث شده تا ما يک تيم متحد و همدل شويم و اين موضوع كار را براى رقيبان ما سخت مى كند.كادر فنى و بازيكنان با پشتيبانى مديران باشگاه توانستند در ريل پيروزى و موفقيت قرار بگيرند و اميدوارم از اين پس نيز آنها با برد هاى خود هواداران را با دل شاد راهى خانه هايشان كنند.

عبداللهى افزود: نكته قابل توجهى كه باعث شده تيم ما متحد شود اين است كه بازيكنان با هر قراردادى پاداش يكسان مى گيرند و اين موضوع گذشت آنها مى رساند. در تيم ما بازيكن و تداركات در يک سطح پاداش دريافت مى كنند و اين كار باعث شده تا آنها  خود را عضو خانواده بزرگى همچون باشگاه استقلال بدانند. بدون شک به وجود بازيكنانى همچون استقلال بايد افتخار كرد چرا كه آنها از دل و جان تلاش می کنند تا تيم موفق شود.

او در مود عملكرد شفر و دستيارانش گفت: عملكرد شفر و دستياران تيم كاملا مشهود است و آنها بهترين هستند و به نظرم مربيانى كه جدا از ١١ بازيكن يک تيم را متحد و همدل مى كنند هميشه موفق هستند.

انتهای پیام/

اظهارات عبداللهی درباره عملکرد استقلال در دربی 86

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار