مراسم یادبود جان باختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج از سوی نماینده ولی فقیه در کهکیلویه و بویر احمد و استانداری قم در مسجد اعظم برگزار شد.

بزرگداشت جان باختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مراسم بزرگداشت جان باختگان سانحه ی سقوط هواپیمای تهران_یاسوج شامگاه گذشته  از سوی نماینده ولی فقیه در کهکیلویه و بویر احمد و استانداری قم در مسجد اعظم برگزار شد.

در این مراسم که آیت الله علوی گرگانی،از مراجع عظام تقلید، نمایندگان بیوت مراجع، وزیر راه و شهرسازی و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند،حجت الاسلام و المسلمین غرویان، از فضلای حوزه علمیه با تسلیت این حادثه به ملت ایران و بازماندگان آنان، یکی از درسهای حوادث و سوانح را تلاش برای ارتقای دانش و شناخت عوامل پدیده ها و استفاده از آنها برای رفع نیازها و بی نیازی از بیگانگان و نیز پیشگیری از خطرات و آسیب های حوادث و حفظ سرمایه های معنوی و مادی کشور دانست.

روزیک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ یک فروند هواپیمای ای‌تی‌آر ۷۲ شرکت هواپیمایی آسمان بعد از ۵۰ دقیقه پرواز از تهران به سمت یاسوج در حوالی سمیرم بعد از اصابت به کوه دنا سقوط کرد. این حادثه در قلهٔ پازن پیر کوه دنا در جنوب روستای نقل از توابع پادنا در یکصد و بیست کیلومتری سمیرم رخ داد.تمام 66 سرنشین این پرواز کشته شدند. پیدا کردن لاشه این هواپیما حدود ۴۸ ساعت به طول انجامید. کاپیتان حجت‌الله فولاد هدایت این پرواز را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ش

مراسم یادبود جان باختگان سانحه هوایی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار