تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در قالب دیدار نخست فینال لیگ دسته یک والیبال کشور با تیم شهروند اراک دیدار می کند.

جاوید محسن نیا سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه صبح امروز پیش از دیدار تیمش مقابل تیم شهروند اراک در دیدار نخست فینال لیگ دسته یک والیبال کشور  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛گفت: خوشحالم در یک دیدار سخت مقابل تیم کرمان در دیدار نیمه نهایی پیروز شدیم و توانستیم ضمن صعود به فینال جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم، همکارانم در تیم، هواداران، مسئولین باشگاه، خبرنگاران و اهالی جامعه رسانه‌ای و همه کسانی که مارا یاری کردند تا در این مرحله حاضر شویم تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان افزود: برای حضور در دیدار نخست فینال بعد از سفر هوایی به تهران به صورت زمینی حدود ۴ ساعت به اراک سفر کردیم و بازیکنانم کمی خسته شدند، اما تمرین سبک و شادابی را دیروز انجام دادیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم شهرداری ارومیه جوان هستند و از انگیزه بالایی برخوردارند و آماده ارائه یک بازی خوب مقابل تیم شهروند اراک هستند.

محسن نیا اظهار داشت: برای این بازی مقابل تیم شهروند اراک عطا زراعتگر را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم، اما بقیه بازیکنانم در آمادگی جسمانی و روحی روانی کامل به سر می‌برند.

وی تاکید کرد: بازی برای هر تیم در فینال بسیار سخت است و تیم شهروند اراک یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ دسته یک والیبال کشور است که از بازیکنان لیگ برتری بهره می‌برد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان در گفت: به امید خدا بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و تا کنون نشان دادیم مقابل هیچ تیمی دست بسته نیستیم و برنامه خاصی برای پیروزی مقابل تیم شهروند اراک داریم و امیدوارم با پیروزی به ارومیه برگردیم.
انتهای پیام/ن.م

بازیکنان تیم والیبال شهرداری جوان از آمادگی کاملی بر خوردارهستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.