رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس عصر امروز بمنظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه خبرداد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسیله نقلیه نیز امروز از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده‌های چالوس و هراز ممنوع است، گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار