سعید خانی به تحلیل و بررسی استفاده از بازیگران تکراری و معرفی نشدن نیروی جوان در سینما پرداخت.

به پرورش نیروی انسانی در سینما فکر نمی شودسعید خانی تهیه کننده  و پخش کننده سینما درباره علت استفاده از بازیگران تکراری و کمتر معرفی شدن بازیگر جوان و تازه به سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اینکه تهیه کننده به بازگشت سرمایه فکر می کند یکی از علت های چنین اتفاقی است.  نکته اساسی که به جز سینما در همه ابعاد جامعه وجود دارد، کار نکردن روی پرورش دادن نیروی انسانی جوان است؛ مقوله ای که روی آن فکر نمی شود.

وی افزود: چون شرایط اقتصادی ضعیف و سفره سینما کوچک است، از موارد اصلی دور شدیم و بیشتر به حاشیه ها  فکر می کنیم و می پردازیم.

وی اضافه کرد: مسئله بعدی کلاس های بازیگری است. آیا روی خروجی های آنها نظارت و یا فکری می شود؟ این کلاس ها فقط دکانی برای درآمدزایی یک عده  شده که افراد مشتاق این حرفه را جذب و از پول آنها بهره می برند.

این تهیه کننده بیان کرد: باید کار گروهی با نظارت کامل برای مقوله شناختن، پرورش و معرفی بازیگران و حتی دیگر عوامل سازنده یک فیلم و تئاتر تشکیل شود تا بتوانیم در سال های آینده شاهد حضور امثال ترانه علیدوستی، جدیدی، محمدزاده و... باشیم.

خانی اظهار داشت:  یکی از کارهای مدرسه ملی سینما همین بود که متاسفانه تا این لحظه چیزی خاصی از آن ندیده ایم.

 

انتهای پیام/

 

علت استفاده  از بازیگران تکراری در فیلم‌های سینمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار