نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی توربین، گنراتور و ماشین‌های دوار با حضور 8 کشور خارجی در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

گشایش اولین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی توربین، ژنراتور و ماشین‌های دواربه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار با حضور مقامات وزارت نیرو، شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و برخی مقامات دیگر از امروز آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت از امروز تا 14 اسفند ماه جدیدترین تولیدات، تجهیزات، صنایع و خدمات خود را در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به نمایش گذاشتند و در آن علاوه بر شرکت‌های داخلی شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، هلند، آلمان، انگلستان، ژاپن، بلژیک، تایوان و چین نیز حضور دارند.

آشنایی با نوین ترین تولیدات و پیشرفت‌های این حوزه، تبادل اطلاعات و فناوری روز بین‌ مشارکت‌کنندگان و متخصصین آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در بخش سیستم‌های توربین، ژنراتور و ماشین‌های دوار، ایجاد ارتباط مستقیم بین‌ تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی و بازاریابی و همچنین توسعه صادرات مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی توربین، ژنراتور و ماشین‌های دوار است.

هم‌زمان با این نمایشگاه کنفرانس بین‌المللی ژنراتورها نیز با حضور نمایندگانی از کشورهای انگلستان، ایتالیا، نیجریه و هلند برگزار می‌شود.

حضور هیأت‌های مختلف اقتصادی داخلی و خارجی و همچنین برگزاری کارگاه‌های گوناگون تخصصی علمی – آموزشی با حضور اقتصاددانان، صاحبان صنایع و نخبگان و اساتید بین‌المللی این حوزه برخی دیگر از برنامه‌های این نمایشگاه است.

نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی توربین، ژنراتور و ماشین‌های دوار با همکاری و حمایت انجمن انرژی بادی، پژوهشگاه نیرو، وزارت نیرو، سازمان صنایع هوایی کشوری و برخی از انجمن‌های کشورهای خارجی نظیر هلند و آلمان و سازمان توسعه و تجارت ایران برگزار شده است.

صنعت توربین، ژنراتور و ماشین های دوار از جمله صنایعی است که در حوزه‌های مختلفی نظیر صنعت نفت و پتروشیمی، نیروگاه‌های مختلف، آب و فاضلاب و ساختمان نقش مهمی دارد که به تازگی در کشور ما هم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار