یک دختر 12 ساله به دلیل ترس از انجام ندادن تکالیف مدرسه، در اقدامی وحشتناک خود را از طبقه 15 آپارتمان محل سکونتش به پایین پرتاب کرد.

خودکشی نافرجام دختر 6 ساله بخاطر تکالیف مدرسه! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی زیر می‌تواند هشداری برای والدین باشد که بیشتر از پیش مراقب فرزندان کم سن و سال خود باشند. کودکان یا نوجوانانی که به علت قرار گرفتن در شرایطی استرس‌زا دست به اعمالی غیرقابل تصور می‌زنند. این ویدئو که به تازگی منتشر شده است لحظه تکان‌دهنده‌ای را نشان می‌دهد که یک دختر 12 ساله با پریدن از پنجره طبقه 15 یک آپارتمان قصد داشت به زندگی اش پایان دهد.

این دختر که هویتش هنوز مشخص نشده است به علت انجام ندادن کامل تکالیف درسی خود در اقدامی وحشتناک و عجیب با رفتن به بالای پنجره والدینش را تهدید به خودکشی کرد. خوشبختانه گروه نجات و آتش‌نشانان به موقع در محل حاضر شدند و با قرار دادن تشک نجات توانستند جان دختر را نجات دهند.

گفتنی است؛ این اتفاق در شهر "فوژوئو" واقع در استان جیانگژی چین رخ داد و به این دختر که بر روی تشک نجات فرود آمده بود آسیب سطحی وارد شد.

انتهای پیام/

لحظه  وحشتناک پرش دختر 12 ساله از طبقه 15 آپارتمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
من نمیدونم چی از جون بچه های معصوم میخوان با این تکالیف و نکته جالبش اینجاست جوری به بچه ها القا میکنند که انگار همه چیز به ریاضی ختم میشه یکی نیست بگه ما 12 سال عمرمون رو هدر دادیم جبر و هندسه و فیزیک و ... الان به جز یه جمع و تفریق و ضرب و تقسیم چیز دیگه ای به کارمون نمیاد.
جالبتر اینکه الان سیستم آموزسی ما کاری کردن که تقریبا هر شب علاوه بر بچه ها والدین هم تا پاسی از شب درگیر تکالیف بچه ها هستن. راستی اینم بگم برام جالبه بدونم چه لزومی داره یه بچه دوره ابتدایی برای ضرب 2 در 2 و ... چندین روش یاد بگیره و ...
Germany
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
دختر بیچاره.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
واقعا اين تكليف شب روح و روان بچه ها رو نابود كرده و وقتي ميان خونه تا نفس بكشن باس تكليف شب انجام بدن مث اين ميمونه كه آدم از سر كار بياد خونه و بازم كاراي اداره رو انجام بده