سرپرست تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان تیم هندبال شهرداری کازرون به سمت میز داروی حمله ور شدند.

اسماعیل پناهنده سرپرست تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگیری در بازی این تیم و شهرداری کازرون که باعث شد مسابقه نیمه تمام رها شود گفت: کادر فنی و سرپرست تیم هندبال شهرداری کازرون در دقیقه 14 نیمه دوم در صحنه ای که معتقد بودند اشتباه داوری رخ داده به سمت میز داوری حمله ور شدند و به تخت سینه ناظر بازی زدند در ادامه کارت ها را پرت کردند.

او درباره حضور هواداران سپاهان در زمین و زد و خورد میان بازیکنان گفت : اصلا چنین چیزی نیست که هوادران ما به زمین آمده باشند زیرا ما هوادار نداریم و حاضران در سالن از بازیکنان هنبدال بودند. اما تیم حریف 2 اتوبس هوادار با خود آورده بود. 

پناهنده ادامه داد : هواداران ما از خانواده هندبال هستند اما به نظرم هواداران تیم حریف هوادار نبودند آن ها با چوب به زمین آمدند و بازیکن ما را کتک زدند و ما اکنون برای یکی از بازیکنانمان به بیمارستان آمده ایم .

پناهنده : بازیکنان شهرداری کازرون به سمت میز داوری حمله ور شدند / یکی از بازیکنانمان راهی بیمارستان شده است

پناهنده : بازیکنان شهرداری کازرون به سمت میز داوری حمله ور شدند / یکی از بازیکنانمان راهی بیمارستان شده است

سرپرست تیم هندبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا فقط یک مامور انتظامی در زمین بود یا خیر بیان داشت : این گونه نبود و 4 مامور در زمین حضور داشتند که به دلیل درگیری یگان امداد هم به سالن آمد. 

انتهای پیام / 

اظهارات اسماعیل پناهنده درباره درگیری در بازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار