«آنتونی اسکاراموچی» مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید اعلام کرد که در کاخ سفید با رعب و وحشت حکمرانی می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه «سی ان ان»، «آنتونی اسکاراموچی» مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید از استعفای تعداد زیادی از کارکنان کاخ سفید در روزهای آینده خبر داد و گفت: «روحیه کارکنان کاخ سفید تحت ریاست "جان کلی" رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید افتضاح است و دلیل  این موضوع آن است که حکمرانی با رعب و وحشت در یک محیط غیرنظامی جوابگو نیست.»

اسکاراموچی در ادامه گفت: «هم اکنون شرایط خوبی وجود ندارد و حل این موضوع به رئیس‌جمهور بستگی دارد که بخواهد از وخامت اوضاع کم کند.»

صبح پنجشنبه، هوپ هیکس (Hope Hicks) یکی از مشاوران باسابقه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مدیر ارتباطات کاخ سفید نیز که چندی پیش جانشین اسکاراموچی شده بود، از سمت خود استعفا کرد.

استعفای هیکس یک روز پس از آن صورت گرفت که او در گفتگو با قانونگذاران آمریکایی گفت گاهی به اقتضای شغلش مجبور می‌شود دروغ مصلحتی بگوید.

هیکس چهارمین نفری است که از ابتدای ریاست جمهوری ترامپ از این سمت کناره‌گیری می‌کند.

شایان ذکر است، «راب پورتر» دبیر سابق ستاد کارکنان کاخ سفید نیز ماه گذشته با فاش شدن اتهامات رسوایی اخلاقی‌اش مجبور به استعفا شد.

اسکاراموچی  تنها ۱۱ روز پس از انتصاب به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید به دلیل آنکه که یک خبرنگار، اظهارات توهین‌آمیز وی را درباره «استیو بنن» استراتژیست سابق کاخ سفید و «رینس پریباس» رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید منتشر کرد، اخراج شد.

اسکاراموچی تصریح کرد: «من کمی درباره دو فردی که تلاش داشتیم از شر آن‌ها خلاصی یابیم، توهین‌آمیز حرف زدم، اما جان کلی ظرف پنج ثانیه مرا اخراج کرد. این افراد به همسرانشان توهین کردند و تلاش داشتند که این مسئله را داخل کاخ سفید مخفی نگه دارند و این از نظر من بسیار غیرصادقانه بود».

انتهای پیام/

انتقاد اسکاراموچی از شرایط کار در کاخ سفید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار