دیدار تیم‌های شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دسته برتر هندبال نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۱۳ لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶ امروز تیم شهرداری کازرون میهمان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود.

این بازی در نیمه دوم و در فاصله ۱۵ دقیقه به پایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود نماینده اصفهان دنبال می‌شد که بدلیل زد و خورد بازیکنان ۲ تیم و ورود تماشاگران تیم میزبان به زمین و شکسته شدن در رختکن شهرداری کازرون، این مسابقه نیمه تمام ماند.

پاکدل رئیس هیات هندبال استان فارس که در سالن مسابقه حضور داشت در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: داور با شروع درگیری‌ها میان بازیکنان ۲ تیم و‌ تماشاگران، بازی را نیمه تمام اعلام کرد و اجازه ادامه این رقابت را نداد.

پاکدل افزود: باید کمیته انصباطی فدراسیون هندبال با دیدن فیلم مسابقه حکم خود را صادر و احکام انضباطی خود را اعلام کند.

در دیگر بازی مهم هفته ۱۳، نفت و گاز گچساران ۳۳ بر ۲۳ هپکو اراک را مغلوب کرد.

باید منتظر حکم کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهرداری کازرون باشیم و در صورتی که این حکم به ضرر نماینده فارس صادر شود، نفت و گاز گچساران در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر هندبال، عنوان قهرمانی را بدست آورده است.

در مهمترین مسابقه هفته ۱۴ مسابقات دسته برتر هندبال مردان کشور شهرداری کازرون هفدهم اسفندماه میزبان تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران خواهد بود.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم شهرداری کازرون و  فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در لیگ برتر هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار