فرمانده انتظامی مراغه گفت: با اجرای طرح امنیت اجتماعی بیش از ۵۰هزار انواع مواد محترقه در این شهرستان کشف و در این ارتباط چهار نفر دستگیر شدند.

کشف 50 هزار بسته انواع مواد محترقه در مراغهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رضا اصلانی فر فرمانده انتظامی مراغه در حاشیه بازدید از کشفیات طرح اجتماعی در گفت و گو با خبرنگاران، از کشف 50هزار بسته انواع مواد محترقه در مراغه خبر داد.

وی افزود: در راستای تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی در این شهرستان موفق به کشف دو محموله کالای قاچاق و هم چنین 50 هزار بسته انواع مواد محترقه شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از دو خودرو سواری موفق شدند 50 هزاربسته انواع مواد محترقه را به ارزش 400 میلیون ریال را کشف و چهار نفر را نیز در این ارتباط دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

اصلانی با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در مراغه، اظهارکرد: طرح امنیت اجتماعی و پیگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال با هدف جلوگیری از هرگونه حادثه در این شهرستان با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی اجرامی‌شود.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در این شهرستان درنزدیکی‌های چهارشنبه آخر سال همه ساله آمار آسیب‌های ناشی از انفجار مواد محترقه در این شهرستان کاهش یافته است.

اصلانی در پایان گفت:شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و هم چنین پخش مواد محترقه موارد فوق را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

 

انتهای پیام/ش

کشف دو محموله کالای قاچاق درمراغه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.