فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یک عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.

قاچاقچی مواد مخدر در دام پلیس بابلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت:: در پی کسب خبر مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:در اجرای این ماموریت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ جعفری گفت:: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا، موفق شدند، متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از محل فعالیت این سوداگر مرگ ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

دستگیری یک سوداگر مرگ در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار