حسن تفتیان قهرمان دوی سرعت آسیا به دلیل صادر نشدن روادیدش احتمال دارد نتواند در رقابت های جهانی بیرمنگام شرکت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق برنامه قرار است رقابت های جهانی دوومیدانی داخل سالن از روز شنبه به مدت چهار روز با حضور ورزشکاران در بیرمنگام انگلستان برگزار شود و حسن تفتیان تنها نماینده کشورمان در این رقابت ها خواهد بود.

با وجودی که از ابتدای هفته حسن تفتیان برای گرفتن روادید اقدام کرده است اما تاکنون مسئولان انگلیسی هیچ حرکتی برای حضور در این رقابت ها انجام نداده اند و احتمال دارد او با این کار نتواند در رقابت های جهانی شرکت کند.

گفتنی است پیش از این هم انگلیسی ها در زمان رقابت های جهانی دوومیدانی مشکلاتی را برای ورزشکاران کشورمان ایجاد کرده بودند که با مکاتبات مسئولان وزارت امور خارجه و وزارت ورزش با آنها مشکلات حل شد.

رسول تفتیان برادر حسن با تائید این خبر اعلام کرد: متاسفانه با وجودی که قهرمان سرعت آسیا چند روزی می شود برای گرفتن روادید اقدام کرده است اما تاکنون روادید او صادر نشده است.امیدوارم مشکل این ورزشکار هر چه زودتر برطرف شود.زیرا او برای حضور در این رقابت ها بسیار زحمت کشیده و این حرکت اخلاقی نیست که یک ورزشکار شانس حضور در مسابقات را از دست بدهد.

انتهای پیام/

کار غیر اخلاقی انگلیسی ها برای تفتیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار