مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه کتابخوانی بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی احمدیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گفت : در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تبیین جایگاه و مقام زن در اسلام دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب ارزشمند  نظام حقوق زن در اسلام اثر استادشهید مرتضی مطهری ویژه همکاران شاغل در هلال احمر استان آذربایجان شرقی با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی نموده است.

وی ادامه داد : همکاران هلال احمر آذربایجان شرقی می توانند با دانلود کتاب از کانال تلگرامی جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی به آدرس @helalaazarbayjaneshargi و دانلود سوالات نسبت به جواب دادن به سوالات اقدام و پاسخنامه مربوطه را با تکمیل نمودن مشخصات تا مورخه 20 اسفند 96 به دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ارسال فرمایند.

حجت الاسلام احمدیان خاطرنشان کرد : به 20 تن از کارکنان شرکت کننده در مسابقه که پاسخ درست به سوالات داده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تبیین جایگاه و مقام زن در اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.