معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در سال آتی درصدد ایجاد شغل برای 20 هزار جوان جویای کار اردبیلی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهمن حسین‌زاده ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل دیروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 شهرستان اردبیل اظهار کرد: به منظور حمایت هر چه بهتر از واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل، مقرر گردیده تا در حد توان جلسات مربوط به بررسی ستاد تسهیل در دفتر واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار شود.

وی افزود: دولت به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران با دراختیار قراردادن تسهیلات مناسب و ارزان از صنعت‌گران حمایت خواهد کرد و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این حوزه باید از فرصت موجود به خوبی بهره‌برداری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بر ضرورت حل مشکل موانع شهرک‌های صنعتی و بازگرداندن واحدهای راکد به تولید مجدد تأکید کرد و گفت: برخورداری از نیروی انسانی متخصص و کاربلد لازمه دستیابی به توسعه بوده و واحدهای تولیدی و صنعتی قوی با توجه به این زیرساخت‌ها به دنبال ایجاد رونق در کسب و کار و کارآفرینی برای جوانان خواهند بود.

حسین‌زاده یادآور شد: در سال 97 درصدد ایجاد شغل برای 20 هزار جوان جویای کار اردبیلی خواهیم بود و معتقدیم با تلاش جهادی می‌توان به آنچه که مدنظر داریم دست یافته و در کاهش آمار بیکاری استان گام ارزنده‌ای را برداریم.

انتهای پیام/ع

ایجاد رونق در کسب و کار و کارآفرینی برای جوانان

 

برچسب ها: بیکاری ، جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.