سفیر ایران در کرواسی گفت: تلاش می‌کنیم عزم رهبران سیاسی دو کشور ایران و کرواسی را در توسعه مناسبات اقتصادی نزدیک کنیم.

تهران و زاگرب به دنبال گام‌های بلند برای توسعه همکاری‌های اقتصادی هستندبه گزارش خبرنگار اعزامی حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صادق سفیر ایران در زاگرب در همایش اقتصادی ایران و کرواسی، اظهار کرد: نشست‌های اقتصادی ایران و کرواسی در دور جدید همکاری‌ها، سال گذشته در تهران برگزار شد.

وی افزود: همچنین در 9 ماه گذشته با همکاری اتاق اقتصاد کرواسی و سفارت ایران در این کشور دو نشست موفق اقتصادی با حضور فعالان اقتصادی برگزار و در این نشست‌های اقتصادی، توافقات خوبی حاصل شد.

سفیر ایران در کرواسی تصریح کرد: اکنون با حضور وزیر امور خارجه ایران برای افتتاح چهارمین نشست اقتصادی بخش خصوصی ایران و کرواسی گام بلندی تری برای توسعه اقتصادی دو کشور در بخش خصوصی برداشته شده است.

صادق افزود: در یکسال گذشته اقدامات خوبی را برای ایجاد زمینه همکاری مفید بین شرکت‌های خصوصی ایران و کرواسی صورت گرفته است.

سفیر ایران در کرواسی خاطنشان کرد: تلاش می‌کنیم عزم رهبران سیاسی دو کشور را در قلمرو توسعه مناسبات و اهداف مشترک اقتصادی نزدیک کنیم، بر این اساس امیدواریم گام‌های بعدی را استوارتر و پربار‌تر برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار