کارآگاهان‌سایبری پلیس فتا فردی که با دسترسی غیرمجاز به حساب‌کاربری پیام‌رسان‌موبایلی خانواده آملی ایجاد مزاحمت کرده بود دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: کارآگاهان‌سایبری پلیس فتا فردی که با دسترسی غیرمجاز به حساب‌کاربری پیام‌رسان‌موبایلی خانواده‌ای و تغییر رمز ورود آن، از دسترسی آن‌ها به این صفحه جلوگیری و برای این خانواده ایجاد مزاحمت کرده بود، دستگیرکردند.

وی افزود: در پی شکایت زن و شوهری ساکن این شهرستان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب‌کاربری یکی از شبکه‌های‌اجتماعی برای خانواده شان ایجاد مزاحمت کرده‌ا ست موضوع پیگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه پلیس فتا با هماهنگی قضایی متهم را دستگیر کردند، گفت: متهم در اظهارات خود ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت که با دختر شاکی به مدت دو سال دوست بوده و با خانواده او نیز رفت و آمد داشته است.

سرهنگ آزادی افزود: متهم به علت مشکلی خانوادگی جهت انتقام گرفتن از دختر، به صفحات کاربری خانواده‌اش دسترسی پیدا و آن‌ها را تهدید به انتشار تصاویری که از دخترشان داشته است کرد.

وی بیان اینکه همواره مراقب عکس‌ها و تصاویر خصوصی خود باشید، گفت: همواره برای حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود از رمزهای عبور قوی و غیر قابل پیش بینی استفاده و در قسمت تنظیمات حریم خصوصی، امنیت شبکه‌های اجتماعی خود را بالا ببرند تا از دسترسی افراد غیر به اطلاعات و تصاویر شخصی خویش جلوگیری کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان‌آمل افزود: با تکمیل تحقیقات، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل‌قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/آ

تهدید در پی دسترسی به رمز شبکه اجتماعی خانواده آملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.