مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی عنوان کرد:

گشایش دهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات در همدان

مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان از گشایش دهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات، سفره هفت سین، گل آرایی و تزئینات منزل در نمایشگاه بین المللی همدان خبر داد.

گشایش دهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات و در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی اصغر رحمانی پاک روان مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع و در سه سالن ابن سینا ، الوند ، هگمتانه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تنوع شرکت کنندگان در این دوره و پاسخگویی به تمامی سلیقه ها از محاسن این نمایشگاه است ادامه داد: شرکت واحدهای تولیدی توانمند استان و واحدهای توزیعی متنوع از ویژگی های این نمایشگاه است.

مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی ادامه داد:90 مشارکت کننده از سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند و در زمینه های انواع صنایع دستی، تزیینات سفره هفت سین، انواع گل های طبیعی و مصنوعی، شیرینی و شکلات به ارایه کالا و خدمات می پردازند.

گفتنی است:این نمایشگاه از تاریخ 10تا 15 اسفند ماه در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌ توانند از ساعت 15 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ب

گشایش نمایشگاه تزئینات منزل در استان

برچسب ها: نوروز ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار