دبیرکل حزب جمعیت جوانان گفت: اگر به جوانان اعتماد کنید، بی‌تردید شایستگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان محقق خواهد شد.

اگر به جوانان اعتماد کنیم شایستگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان محقق خواهد شدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد محمدی‌نوری دبیرکل حزب جمعیت جوانان در همایش فصلی خانه احزاب که امروز پنجشنبه (10 اسفندماه) در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: سال 96 یکی از پرمخاطره‌ترین و التهاب‌آورترین سال در دهه اخیر محسوب می‌شود و آنچه مشاهده کردیم نه تنها دردمندانه بود، بلکه در برخی از این دست مشکلات به وجود آمده، شاهد کوتاهی بودیم.

وی افزود: در حال حاضر بزرگترین مشکل و درد مردم مسائل اقتصادی و سست شدن امید و آرزوهای ملت در مبحث اشتغال و مسکن است.

دبیرکل حزب جمعیت جوانان ادامه داد: بنده هم مانند همه مردم زخم اقتصاد امروز را بر تنم احساس می‌کنم، اما باور ندارم که همه این مشکلات ناشی از فقر و محرومیت و مشکلات اقتصادی باشد؛ لذا یقین بدانید بخش عمده‌ای از این ناهنجاری‌ها را باید در نابسامانی فرهنگی جستجو کرد.

نوری بیان کرد: رهبر انقلاب بارها این مشکلات را به دولت تذکر داده‌اند، اما گویا گوش شنوایی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در چهارمین دهه انقلاب اسلامی وضعیت معیشتی، فرهنگی و اجتماعی زیبنده ملت فهیم ایران نیست، لذا باید بدانیم که وضعیت آسیب‌های اجتماعی به مرز بحران رسیده است و این مسئله موجب شده تا امنیت اجتماعی تحت تأثیر قرار بگیرد.

دبیرکل حزب جمعیت جوانان تأکید کرد: کاهش شدید گردشگران، بحران‌های بین‌المللی، تهدید فراوان دولت‌های غربی، بحران موسسات مالی، عدم رشد اقتصادی، افزایش بی‌رویه قیمت ارز موجب بدبینی و خدشه‌دار شدن آرامش کشور می‌شود، لذا باید به این چالش‌ها توجه بیشتری کرد.

نوری در پایان خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آقای روحانی! برخلاف وعد‌ه‌هایتان اینبار اجازه دهید تا بسیاری از مسئولیت‌ها را قشر جوان در دست بگیرد، اگر به جوانان اعتماد کنید، بی‌تردید شایستگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
هدف نباید جوان سالاری یا غیر جوان سالاری باشد بلکه باید شایسته سالاری باشد. شایستگی هم به مدرک یا روابط یا ژن نیست بلکه به عمل و نتایج کارهایی است که انجام داده است
آخرین اخبار