نماینده رشت گفت: افرادی متنفذ با استفاده از رانت، به دلیل زمین مرغوب کارخانه رشت الکتریک، بر روی آن  دست گذاشتند.

وجود افراد متنفذ برای سوء استفاده از زمین کارخانه «رشت الکتریک»/سه دولت قبل تنها شعار انتخاباتی دادندجبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وجود رانت‌هایی متنفذ در پشت پرده کارخانه رشت الکتریک، گفت: این کارخانه دچار یک سری بحران‌ها مانند کارگری است.

وی با بیان اینکه طی این سال‌ها سه دولت درگیر این کارخانه بوده اند، افزود: تمامی روسای جمهور در تبلیغات و سخنان انتخاباتی خود در رشت به معضل کارخانه رشت الکتریک اشاره کردند، اما هیچ کدام اراده‌ای برای حل آن انجام ندادند.

نماینده مردم رشت تاکید کرد: یک سری افراد متنفذ مانند همسران کرباسچی و قبه با استفاده از رانت به دلیل زمین بسیار مرغوب این کارخانه در رشت دست بر روی آن گذاشتند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: اخیرا شنیده ام یکسری باند‌های دیگر از این جنس افراد برای به دست آوردن میلیارد‌ها تومان سود به دنبال تبدیل زمین این کارخانه به ساختمان‌های تجاری و مسکونی هستند.

وی با اشاره به اینکه همیشه درگیری شدیدی میان کارگران و افرادی که به ناحق ادعای مالکیت این کارخانه را داشته اند وجود داشته است، بیان کرد: ما همیشه در این مورد هشدار داده بودیم و اکنون هم این موضوع را در شورای تامین پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم رشت با تاکید براینکه باید موضوع زمین، امتیاز، راه اندازی کارخانه رشت الکتریک و رانت‌های پشت آن حل شود، گفت: دیگر نمی‌توان کارخانه را به دلیل قرار گرفتن در داخل شهر راه اندازی کرد، اما باید تکلیف ایجاد یک کارخانه در شهرک صنعتی به جای آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

ماجرای رشت الکتریک چیست؟/ وقتی اژدهای هفت‌سر فساد در منزل مسئولان کشور خانه دارد+ سند

تصور می‌کنم برای زمین کارخانه «رشت الکتریک» نقشه بدی می‌کشند/مردم اجازه ساخت مجتمع تجاری یا مسکونی در این محل را به کسی نمی‌دهند

ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع شرکت رشت الکترونیک

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
ajab
Singapore
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
لطفا هر چه زودتر عوامل آن دستگیر و محاکمه شوند
Singapore
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
باید علت این اقدام سریعا بررسی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
چرا نمیشه راه اندازی کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
آخرین اخبار