همراه با حضور رئیس فیفا در ایران برخی از افراد سرشناس فوتبالی به اظهار نظر پرداختند.

اظهارنظر کارشناسان فوتبال درباره حضور اینفانتنیو در دربیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم دیدار جیانی اینفانتینو رئیس فیفا و هیئت همراهش از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز(پنج شنبه)در هتل المپیک آغاز شده است.در این جلسه بسیاری از افراد سرشناس حضور داشتند و تعدادی از این افراد  به اظهار نظر پرداختند.

محمد زادمهر: باید نشان بدهیم که در کشور ما امنیت وجود دارد

سفر اینفانتینیو به ایران آن هم در این روز به خصوص یکی از کارهای خوبی بود که فدراسیون فوتبال کشورمان انجام داده است و ما از این موقعیت باید استفاده کنیم. باید نشان دهیم که در کشور ما امنیت وجود دارد و با صد هزار نفر تماشاچی در آرامش بازی ها را برگزار می کنیم.  باید خواسته های معقول و مشکلات فوتبال مان را با رئیس فیفا مطرح کنیم.

او درباره مشکلات بازی های آسیایی افزود: تقویم آسیایی باید به گونه ای تنظیم گردد که همان فصل تمام شود و نباید یک تیم در اوج قهرمانی اش مجبور باشد، سال بعد با تیم های آسیایی بازی کند.

حمید استیلی:حضور اینفانتینو در روز برگزاری دربی اتفاق بزرگی است

این اتفاق بسیار بزرگی است که اینفانتینو در تهران و دربی حاضر شده است و او شاهد شهرآورد بزرگ کشومان خواهد بود. او در هیچ کجا دنیا ساعت 9 صبح هواداران برای تماشای بازی به استادیوم نمی روند و به اینفانتینو متعجب و قانع می شود که کشور ما بسیار امن است و می توانیم با عربستان به دور از مسائل سیاسی در ایران بازی کنیم.

 او  در رابطه با دربی 86 گفت : دربی  امروز بازی سختی برای هر دو تیم است و باید گفت که استقلال نسبت به پرسپولیس انگیزه بیشتری دارد اما پرسپولیس می خواهد که جشن قهرمانی خود را  در این بازی برگزار کند.

خداداد عزیزی :امیدوارم فدراسیون فوتبال بتواند امتیازات لازم را از حضور اینفانتینو بگیرد

حضور رئیس فیفا برای فوتبال ما موقعیت خوبی است و از این قبیل  اتفاقات در فوتبال کشورمان  بسیار کم است و من بیشتر برای فدراسیون فوتبال خوشحال هستم و همچنین  فدراسیون فوتبال می تواند از حضور این فرد مهم استفاده کرده و امتیازات را کسب کند. فیفا می تواند با تحت فشار قراردادن "ای اف سی" حق فوتبال ما را از عربستانی ها در مورد میزبانی بگیرد.

 او در ادامه در رابطه با حضور نداشتن بانوان به ورزشگاه ها افزود: بر اساس برخی از مشکلات مانند حضور نداشتن ورود بانوان به ورزشگاه ما نمی توانیم بازی های آسیایی را میزبانی کنیم. فوتبال متعلق به همه است.

عزیزی درباره ورود بانوان به ورزشگاه ها گفت: در مورد ورود بانوان باید گفت  زیر ساختی نیاز  نیست و بیشتر یک عده از  آقایان با این موضوع  مشکل دارند. ما می دانیم که در هیچ کدام از بازی ها ، حتی بازی های  تیم های پرطرفداری مانند استقلال و پرسپولیس به صورت کامل ورزشگاه تکمیل  نمی شود و ما می توانیم با اختصاص دادن  قسمتی از ورزشگاه به  بانوان شرایط حضور آنها را ایجاد کنیم. 

او در رابطه با دربی 86 تهران بیان کرد: این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. تیم فوتبال  استقلال در چند هفته اخیر بسیار جذاب بازی کرده و از زمان  سرمربیگری شفر پیشرفت بسیاری زیادی در این تیم صورت گرفته است اما تیم فوتبال پرسپولیس هم با امید به قهرمانی در این دیدار حاضر می شود.

او دربار بازی های جام جهانی روسیه 2018 عنوان کرد: اگر تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند بازی نخست مقابل تیم ملی مراکش را پیروز شود شانس صعود به دور بعد جام جهانی را برای خود افزایش داده است.

در انتها او در رابطه با سرمربی تیم ملی گفت: کی روش خدمت زیادی به فوتبال ایران کرده است و به راحتی نمی توان از او گذشت. همچنین باید مانع انتشار یکسری از اخبار کذب درباره سرمربی تیم ملی فوتبال در فضای مجازی هم شد.

حمیدرضا گرشاسبی : برای بخشش پرسپولیس درخواستی را به اینفانتینو دادیم

تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی پیروز میدان خواهد شد و همچنین  هواداران جشن قهرمانی را می گیرند اما  در این بازی خبری از جام قهرمانی نیست و مطابق با قوانین لیگ در بازی آخر، جام قهرمانی اهدا می شود. در این بازی استقلال میزبان است و این موضوع مانع جشن قهرمانی ما در این بازی می شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: برای بخشش پرسپولیس درخواستی را به اینفانتینو دادیم و امیدواریم مشکل این تیم حل شود.

انتهای پیام/

اظهارات افراد سرشناس فوتبالی درباره حضور اینفانتینو در دربی 86 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار