تشییع ۲ پرستوی گمنام در خنجین

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام بر روی دوش مردم خنجین شهرستان فراهان تشییع شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  پیکر پاک و مطهر ۲ تن از شهدای گمنام که به تازگی تفحص و کشف شده اند، در شهر خنجین شهرستان فراهان از حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر به سمت بوستان شهدای گمنان  تشییع ودر این بوستان  خاکسپاری شدند.

مراسم شبی باشهدای گمنام هم دشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر خنجین و حسینیه امام خمینی تلخاب برگزار شد.

همچنین ساعت ۱۴ عصر امروز هم در تلخاب ۲ شهید گمنام پس از تشییع بر دوش مردم تدفین می‌شوند این ۲ شهید قرار بود روز جمعه فردا در تلخاب تشییع شونداما زمان تشییعشان به امروزعصرموکول شد.

روز سوم و چهارم اسفندماه هم پیکر مطهر ۴ شهید گمنام دفاع مقدس که به تازگی تفحص و کشف شده اند، بر روی شانه‌های مردم شهر رازقان شهرستان زرندیه و توره شهرستان شازند استان مرکزی تشییع و خاکسپاری شدند.

همچنین روز سه شنبه اول اسفند ماه هم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و کاروان‌های غم فاطمیه شمیم عطر ۱۵ شهید در مراسم فاطمیه شهر‌های استان مرکزی پیچید و ۱۵ شهیددوران دفاع مقدس در شهر‌های اراک، غرق آباد، میلاجرد، آشتیان، هندودر، جاورسیان، آستانه و زاویه با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور تشییع و تدفین شدند.

از این ۱۵ شهید ۱۴ شهید گمنام بودند و یک شهید که در اراک تشییع شد شهیدتازه تفحص شده مرتضی ایزدی نام داشت که پس از ۲۹ سال مفقودالاثر بودن با مقایسه نمونه دی ان‌ای این شهید با نمونه دی ان‌ای خانواده شناسایی شد.

انتهای پیام / ج


تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در شهر خنجین فراهان

برچسب ها: دفاع مقدس ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.