به زوجهای جوان تسهیلات با سود ۶ درصد برای نوسازی بافت فرسوده اعطا می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پور مهدی ،معاون امور عمرانی استاندار در سی و نهمین جلسه ستاد باز آفرینی شهری استان گفت: برای ساخت بافتهای فرسوده شهری به زوجهای جوان وام با سود ۶ درصد و برای بقیه مردم با سود ۸ درصد اعطا خواهد شد .

پور مهدی با بیان این مطلب افزود : پروانه ساخت و عوارض شهرداری برای این ساخت و سازها نیز رایگان خواهد بود .

وی افزود: به دستور رئیس جمهور عملیات باز آفرینی شهری همزمان با سراسر کشور در استان شروع شد وبا توجه به اینکه ما جلساتی در گذشته داشتیم مروری بر آنها انجام شد و تصمیمات جدید در این جلسه مبنی بر اینکه بایستی تمامی دستگاهها با تمام توان و امکانات پای کار بیایند تا بتوانیم بافت های فرسوده در حاشیه شهرها که نیازمند باز سازی و توانمند سازی هستند را عملیاتی کنیم .

پور مهدی افزود : جلسات بصورت مکرر هر ماه برگزار خواهد شد تا تکلیف دستگاهها مشخص شود و واحدی مجزا در این دستگاهها تشکیل شوه تا برای اجرای اقدامات خودشان کاملا توجیه شوند .

معاون فنی و عمرانی استاندار تصریح کرد : برای تسهیل در امور بافت های فرسوده باید با تسهیلات کم بهره نسبت به توانمند سازی مردم عمل کنیم و انبوه سازان نیز همکاری لازم برای ساخت و ساز را داشته باشند ،اراضی دستگاهها مختلف بصورت رایگان برای پشتیبانی به این منظور بکار برده شود .

همچنین پور مهدی افزود : باید دستگاههای خدمات رسان در مورد انشعابات آب ،برق و گاز همکاری لازم را داشته باشند تا در نهایت این موضوع با کمترین قیمت تمام شده بدست زوجهای جوان و نیازمندان برسد .

در این جلسه تعدادی از اعضای شورای باز آفرینی شهری گزارش از مشکلات موجود در مسکن مهر شهرستانها را ارایه کردند تا تصمیمات لازم جهت رفع آنها گرفته شود .

 

انتهای پیام/ش

سود ۶ درصدی تسهیلات برا ی زوج های جوان

برچسب ها: جوانان ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.