اينفانتينو رئيس فدراسیون جهانی فوتبال با سلطانی فر وزير ورزش و جوانان صبح امروز پنجشنبه ديدار كرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  و به نقل از وزارت ورزش و جوانان،اينفانتينو رئيس فدراسیون جهانی فوتبال و ماركو فان باستن رئيس كميته فنی فیفا با سلطانی فر وزير ورزش و جوانان صبح امروز پنجشنبه ديدار كرد.

سلطانی فر در دیدار با اینفانتینو، رئیس فیفا عنوان کرد: خیر مقدم به شما و همراهان می‌گویم و امیدوارم سفر موفقیت‌آمیزی در ایران داشته باشید و این سفر دستاوردهای خوبی برای ورزش و فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

او افزود:  این ماه های اخیر ایام پر کاری به جهت رویدادهای بین المللی و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ دارید.طبق اخبار و اطلاعاتی که ما داریم تلاش‌های خوبی هم روسیه و هم فدراسیون جهانی فوتبال برای برگزاری این رویداد بین المللی و باشکوه داشته‌اند. ایران هم به عنوان یکی از اولین تیم‌هایی که صعود زودهنگام به جام جهانی داشت تلاش‌های زیادی کرد که امیدوارم حضور موفقی را هم در این مسابقات داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در سال‌های اخیر، هم وزارت ورزش و جوانان و هم فدراسیون فوتبال ایران تلاش‌های بسیاری داشته تا فوتبال خود را بر اساس مبانی فیفا خود را تطبیق دهد.

سلطانی فر در پایان خاطر نشان کرد: تلاش کردیم باشگاه‌ها در مسائل فنی و مالی خود اقدام‌ها و گام‌های اساسی بردارند. در زمینه فوتبال بانوان نیز با توجه به ملاحظات فرهنگی هرگونه زمینه‌های لازم برای رشد فوتبال بانوان را فراهم کردیم.

گفتنی است در پایان جلسه انفانتينو رئيس فيفا از وزير ورزش و جوانان كشورمان برای حضور در افتتاحيه جام جهانی فوتبال دعوت کرد.

دیدار رئیس فیفا با وزیر ورزش و جوانان/ دعوت اينفانتينو از وزیر ورزش

انتهای پیام/



 

اظهارات سلطانی فر در دیدار با رئیس فیفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار