فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از کشف ۴ هزار و ۱۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازرسی از یک واحد صنفی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ سعید عالی پور بیان کرد: در اجرای طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال تعداد ۴ هزار و ۱۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در سطح شهر ایوان توسط پلیس امنیت عمومی کشف شد.

وی اظهار کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم به ویژه جوانان نیست، اما با افرادی که قصد مزاحمت و بر هم زدن آسایش و آرامش مردم را داشته باشند و یا حرکات مخاطره انگیز انجام دهند، برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس شهرستان ایوان با بیان اینکه تمامی اقدامات پلیس جهت برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه غیر مجاز و خطر ساز را در راستای تامین آسایش و آرامش شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز است از مردم خواست: در صورت اطلاع از اماکن توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ عالی پور در پایان به والدین توصیه کرد: به دلیل قرار داشتن در روزهای پایانی سال و ایام پیش رو برای پیشگیری از حوادث احتمالی بیشتر مواظب فرزندان خوب خود بوده تا با غم و اندوه به استقبال سال نو نروند .

انتهای پیام/ب

کشف بیش از ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجازدر ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.