بازارچه‌ی صنایع دستی و نمایشگاهی از خلاقیت‌های دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه‌ی اول بخشی از یک روز خاص در مدرسه‌ی پسرانه بود.

روز پرنشاط و خاص در مدرسه‌ی پسرانه درمشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیرفخریان مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید گفت: بازارچه صنایع دستی، نمایشگاه و مسابقاتی که در فضای دانش‌آموزی ابتدایی و متوسطه‌ی اول در این مدرسه برگزار شد، با هدف فرهنگ سازی عنوان امسال برپا شده است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در پایان شش ماهه اول سال تحصیلی به همت دانش آموزان و معلمان، بازارچه صنایع دستی در کنار نمایشگاهی از خلاقیت‌های دانش آموزان داشتیم که نمایشگاه موضوعات خوبی برای بچه‌ها نهادینه می‌کند.

فخریان افزود: به نمایش گذاشتن توانمندی‌های دانش آموزان و تیم‌هایشان در عرصه‌های مختلف مثل گل و گیاه ، تغذیه ، صنایع دستی، موارد فرهنگی ومسابقاتی مثل نجات تخم مرغ و پرتاب موشک آبی به صورت نمایش میدانی برگزار شده و همه براساس موضوعات درسی علوم دانش‌آموزان است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: در بخش علوم تجربی دانش‌آموزان در گروه سنی متوسطه اول به کار تشریح قلب و کلیه پرداختند. امیدوارم از این گروه سنی در آینده دانشمندان بزرگی پرورش یابند.

 

انتهای پیام// م. ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.