همایش دانشجویان داروسازی سراسر کشور برای سومین بار در 3 دهه اخیر از 15 تا 18 اسفند ماه 96 به میزبانی اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احسان کوشکی، دبیر بیست و یکمین سمینار سراسری دانشجویان داروسازی دانشگاه های سراسر کشور با بیان اینکه برای سومین بار است که اهواز میزبان این همایش می شود بیان داشت: این همایش به مدت 3 روز با حضور دانشگاهیان، برخی از چهره های کشوری و صاحب نظران مسائل دارویی و شرکت های داروسازی مطرح ایران از 15 تا 18 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این سمینار علمی و صنفی را آگاهی بخشی در زمینه جایگاه و خدمات داروساز در نظام سلامت، انتخاب و انتقال موضوع های علمی روز به دانشجویان با برگزاری کارگاه های تخصصی، شناسایی مشکلات موجود در نظام آموزش داروسازی و ارائه راه حل های موثر، شناسایی و طرح مسایل صنفی، برپایی دوره های آموزشی و ایجاد فرصت آشنایی سرمایه گذاران دارویی و فعالان صنعت دارویی با پتانسیل های بالقوه استان خوزستان عنوان کرد.

کوشکی با بیان اینکه سمینار سراسری دانشجویان داروسازی ایران در سال های 77 و 78 نیز به میزبانی اهواز برگزار شده، اظهار کرد: 750 مقاله از دانشجویان و دانشگاهیان رشته داروسازی به دبیرخانه این سمینار رسیده که از این تعداد 360 مقاله حد نصاب لازم را برای شرکت در این همایش کسب کرده اند و از این تعداد 69 مقاله از اهواز مورد پذیرش هیات داوری قرار گرفته است.

دبیر سمینار سراسری دانشجویان داروسازی ایران در ادامه افزود: در آئین اختتامیه این سمینار که 18 اسفند ماه برگزار می شود، از نفرات برتر ارائه کننده مقاله های علمی و صنفی تجلیل خواهد شد.

احسان کوشکی اذعان داشت: در این سمینار بیش از 400 دانشجو، صاحب نظران علوم دارویی، مدیران عامل شرکت های دارویی و تعدادی نیز از دانشجویان علوم پزشکی به صورت آزاد حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

اهواز، میزبان همایش دانشجویان داروسازی سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.