بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: دربی 86 تقابل 2 تفکر بین المللی و روز دنیا است و هواداران یک بازی جذاب را تماشا می کنند.

محرمی: دربی 86 تقابل 2 تفکر بین المللی و روز دنیا استمجتبی محرمی در گفتگو  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  دربی 86 اظهار کرد: دربی در هر شرایط دیدنی و تماشاگر پسند است. این دیدار تقابل 2 تفکر بین المللی و روز دنیا است و به طور حتم هواداران یک بازی جذاب را نظارگر خواهند بود. 

او ادامه داد: دربی 86 برای پرسپولیس حساسیت خاص خود را دارد چرا که این تیم با پیروزی در این بازی جام قهرمانی را بدست می آورد. خوشحالم که وضعیت سرخپوشان پایتخت به صورتی است که 5 هفته به پایان لیگ برتر می توانند قهرمان شوند. به هر حال امیدوارم پرسپولیس با یک برد دلچسب روز خاطره انگیزی برای هواداران رقم بزند. 

محرمی بیان کرد: تیم فوتبال استقلال هم وضعیت خوبی دارد و از بحران خارج شده است. این تیم با حضور مربی خارجی خود با اعتماد به نفس بالا بازی می کند و نتایج خوبی بدست آورده است. 

کمترین گل خورده پرسپولیس نتیجه همکاری خط دفاعی است 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: به خط دفاعی پرسپولیس نمره 20 می دهم چرا که خودم سال ها در خط دفاعی بازی کردم و می دانم بازیکنان حریف با چه انگیزه بالایی برابر پرسپولیس صف آرایی می کنند. ثبت آمار کمترین گل خورده نتیجه همکاری خوب خط دفاعی پرسپولیس است و پیشاپیش قهرمانی را به پرسپولیسی ها تبریک می گویم.

مطمئن هستم دربی 86 پر گل می شود  

او در پایان درباره نتیجه دربی 86 خاطر نشان کرد: پیش بینی نتیجه این بازی سخت است اما مطمئن هستم این بازی پر گل می شود و در نهایت  پرسپولیس هم برنده می شود. کامیابی نیا هم یکی از گل های پرسپولیس را می زند. امیدوارم پرسپولیس با یک برد دلچسب روز خاطره انگیزی برای هواداران رقم بزند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار