شهردار اهواز به تشریح اقدامات شهرداری در جهت بهبود حمل و نقل پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کتانباف، شهردار اهواز گفت: بازسازی تعدادی اتوبوس، خرید 52 دستگاه اتوبوس و تحویل آن‌ها، خرید تجهیزات ترافیکی به ارزش 1/5 میلیارد تومان، مطالعه اصلاح هندسی در 80 نقطه شهر به ارزش 2/5 میلیارد تومان، نصب دوربین‌ها کنترل سرعت، بازسازی 300 ایستگاه اتوبوس در سطح شهر، انتخاب پیمانکار به‌منظور خط‌کشی به طول 350 کیلومتر، بهسازی و نوسازی و رنگ‌آمیزی ایستگاه در دستور کار است که تا پایان سال باید انجام شود.

وی تاکید داشت: آنچه ما در شهر اهواز با توجه به تمام فعالیت‌های صورت گرفته به آن نیاز داریم «حاکمیت قانون و انضباط اجتماعی» است.

شهردار اهواز افزود: در شهر اهواز با خلأ انضباط اجتماعی مواجه هستیم و با تمام تلاشی‌هایی که انجام می‌شود یا در حال انجام است این مشکل گریبان گیر ما است.

وی عنوان کرد: بیش از 500 وانت را با آدرس محل می‌توانم معرفی کنم که بدون پلاک و غیرقانونی در کنار خیابان‌ها به‌صورت دورگردی اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند و این وانت‌ها، دست‌فروش‌ها، دوره‌گردها، سد معبرها، ارائه خوراکی‌های غیربهداشتی نیاز به یکسری حرکت‌های ایجابی و سلبی دارد.

کتانباف گفت: زمانی که با کاهش تصرفات در شهر روبرو می‌شویم معنی آن این است که اقداماتی در شهر صورت گرفته و اعمال قانونی انجام‌شده است.

شهردار اهواز بیان داشت: مقید شدن شهروندان به رعایت قوانین به‌طور حتم در تحول و تغییر شهر تأثیر بسزایی دارد و از 40 میلیارد تومان سهم شهرداری 3/2 میلیارد تومان از مردم اهواز دریافت شده اما به شهرداری پرداخت‌نشده است.

انتهای پیام/م

اهواز با خلأ انضباط اجتماعی مواجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.