رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت:بزرگترین آزمون قرآنی همزمان با سراسر کشور، صبح فردا پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در شهرستان اردکان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بزرگترین آزمون قرآنی کشور با همکاری و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سالن مرحوم امراللهی واقع در خیابان شهید باهنر برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدی افزود : این آزمون در دو مرحله، که مرحله اول آن از ساعت ۸:۳۰ صبح، با محوریت حفظ جزء، حفظ موضوعی و حفظ سوره های ملک و واقعه، و در مرحله دوم ساعت ۱۰:۳۰ با محوریت معارف قرآن و اهل بیت(ع)، در رشته های تفسیرقرآن، نهج البلاغه، تدبر در قرآن و چند کتاب حدیثی صورت می گیرد.

وی ادامه داد : آزمون دانش آموزی این مرحله هفته آینده، ۱۸ اسفندماه بصورت شفاهی در بقعه متبرکه حوض عباس(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اردکان گفت : ۶۶۰ قرآن آموز اردکانی، در این آزمون بزرگ شرکت می کنند و نتایج آزمون نیز روز جمعه اعلام می شود، و برگزیدگان ضمن دریافت جوائز نفیس می توانند از گواهینامه معتبر برخوردار شوند.

انتهای پیام/ ی

برگزاری آزمون قرآنی صبح فردا پنجشنبه در اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار